လံုျခံဳေရးကင္မရာမ်ားတြင္ ဖမ္းယူရရိွခဲ့သည့္ အခ်ဳိ႕ေသာ FBI agent တို႔၏ ေနာက္ဆံုးပံုရိပ္မ်ားပါ၀င္ေသာ အေခြမ်ားကို L တို႔တသိုက္ ၾကည့္ေနၾကသည္။ အႀကိမ္ႀကိမ္ အခါခါ ၾကည့္၍ မ်က္စိမ်ားပင္ ေညာင္းလွေခ်ၿပီ။
"Ray Penbar ဘူတာရံုထဲ၀င္သြားတဲ့အပိုင္း၊ ရထားေပၚတက္သြားတဲ့အပိုင္း၊ ရထားထဲကေနထြက္ၿပီး လဲက်ေသဆံုးသြားတဲ့အပိုင္း အားလံုးကို တဆက္တည္းလုပ္ၿပီး ၾကည့္ရေအာင္"
L ကေတာင္းဆိုလိုက္သည္။
Matsuda ကအခ်က္အလက္မ်ားကို တခါတည္းရြတ္ျပလိုက္သည္။
"Ray Penbar ဟာ Shinjuku ဘူတာထဲကို ၃ နာရီ ၁၁ မိနစ္မွာ၀င္တယ္၊ ၃ နာရီ ၁၃ မွာ Yamanote လိုင္းေပၚတက္သြားတယ္၊ သူဟာ တေယာက္ေယာက္ေနာက္ကို လိုင္စံုစမ္းေနတာျဖစ္ေပမယ့္ လူေတြအမ်ားႀကီး ျဖစ္ေနတာရယ္၊ ပံုရိပ္ေတြ မျပတ္သားတာရယ္ေၾကာင့္ ဘယ္သူ႔ကို လိုက္ေနတာလဲဆိုတာကိုေတာ့ ဘယ္လိုမွ ေျပာလို႔မရပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ ၄ နာရီ ၄၂ မိနစ္မွာ Tokyo (တိုက်ဳိ) ဘူတာမွာ ဆင္းဆင္းခ်င္း စၾကၤန္မွာပဲ လဲက်ေသဆံုးပါတယ္"
"အင္းထင္တဲ့အတိုင္းပဲ။ နည္းနည္းေတာ့ ထူးဆန္းေနၿပီ"
L ေျပာလိုက္သည္။
"ဘာမ်ား ထူးျခားေနလဲ L"
ရဲခ်ဳပ္ အေမးကို L မေျဖအားေသး။ လက္ထဲမွ ေရခဲမုန္႔ကို စားလိုက္ၿပီးမွ
"Ray Penbar ရထားေပၚတက္သြားတဲ့အခ်ိန္ကေန ဆင္းတဲ့အခ်ိန္အထိ တနာရီခဲြ ၾကာေနတယ္။ ဒီလိုင္းဟာ တပတ္အျပည့္ စီးရင္ေတာင္ တနာရီပဲ ၾကာတယ္။ အဲဒါေတြထက္ ထူးဆန္းတာက သူကိုင္ထားတဲ့ စာအိတ္ပဲ"
"ေဟ..စာအိတ္"
ျပေနေသာ အေခြကို ရပ္လိုက္ရင္း L ကရွင္းျပသည္။
"ေဟာဒါက သူ ဘူတာထဲ ၀င္သြားတာနဲ႔ ရထားေစာင့္ေနတာ။ သူ႔လက္ထဲမွာ စာအိတ္တခုခုကိုင္ထားတယ္။ ေတြ႔လား။ ပံုေတြက ၀ါးေနလို႔ သတိမထားမိလိုက္ၾကတာျဖစ္မွာပါ"
"ဟုတ္ပေဟ့။ ဟုတ္တယ္၊ ဟုတ္တယ္"
အေခြကို ေရွ႕သို႔ရစ္လိုက္ၿပီးေသာ္
"ဒီမွာ သူလဲက်သြားၿပီ"
"သိၿပီ။ စာအိတ္မရိွေတာ့ဘူး"
ရဲခ်ဳပ္က ၀င္ေျပာသည္။
"မႈခင္းမွတ္တမ္းေတြအရ သူ႔ပစၥည္းေတြထဲမွာ ဘာစာအိတ္မွ မပါဘူး"
"ဒါဆို စာအိတ္ကို ရထားေပၚမွာ ထားခဲ့တာေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ေဟာဒီေနာက္ဆံုးျမင္ကြင္းကို ၾကည့္ၾကပါဦး။ က်ေနာ့္စိတ္ထင္ေတာ့ ရထားတဲြထဲကို မရမက ျပန္လွည့္ၾကည့္ေနတယ္လိုပဲ"
"အဲလိုသာဆို က်ဳပ္တို႔ကို သဲလြန္စ ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ႏိုင္တာပဲ"
ရဲခ်ဳပ္က ေျပာေတာ့
"သူလွမ္းၾကည့္ေနတာ Kira ဆိုရင္ ဘယ္လိုထင္လဲဗ်"
L ကေမးလိုက္သည္။
"မျဖစ္ႏိုင္ဘူးနဲ႔ တူတယ္"
"က်ေနာ္လည္း မျဖစ္ေလာက္ဘူးလို႔ေတာ့ ထင္တယ္။ ဘာမွ မဆိုင္တဲ့ တျခားေနရာတခုကေန သူသတ္ခ်င္တဲ့လူကို သတ္လို႔ရေနတဲ့ Kira ဟာသူကိုယ္တိုင္ လူသတ္မႈ ျဖစ္တဲ့ေနရာကို လာစရာ အေၾကာင္းေတာ့မရိွဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ဒီလိုေတြးလိမ့္မယ္လို႔ သူ တြက္ထားၿပီးသား ျဖစ္ႏိုင္တယ္"
Light ၏အခန္းတြင္း
"ေဟ့ေကာင္ Light ရ.. မင္းမလဲ နာမည္ေတြ ေတာက္ေလွ်ာက္ေရးေနလိုက္တာ ၄ ရက္ေတာင္ ရိွေနၿပီ။ ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ။ ဘယ့္ႏွယ္ေၾကာင့္ ဒီေလာက္ လူေတြ အမ်ားႀကီးကို လနဲ႔ခ်ီၿပီး ႀကိဳသတ္ထားရတာတုန္း"
"ရွင္းပါတယ္ဗ်ာ။ က်ေနာ္ ေဆးရံုတက္ရတယ္ဆိုပါေတာ့။ အဲဒီအခ်ိန္မွာမွ လူေသတာေတြ ရပ္သြားရင္ ရဲခ်ဳပ္ Yagami ရဲ႕သား ေဆးရံုတက္လိုက္တာနဲ႔ လူေတြ မေသၾကေတာ့ပါလားဆိုၿပီး တေယာက္မဟုတ္ တေယာက္ကေတာ့ ရိပ္မိေတာ့မွာေပါ့"
"အိုးဟိုး..ဒီလိုလား"
"ေနဦး ေသခ်ာေအာင္ ေမးရဦးမယ္။ က်ဳပ္ဟာက်ဳပ္ ဘယ္ေလာက္ အခ်ိန္ေတြ ႀကိဳၿပီးေရးေရး သူတို႔တကယ္ေသရမယ့္ေန႔ထက္ ေစာေနရင္ ၿပီးေရာမဟုတ္လား"
"မင္းလို ေပါက္တီးေပါက္ရွာေတြ ေသမင္းေတြ မလုပ္ဘူးကြ။ အဲေတာ့ ငါလည္း မေသခ်ာဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေသမင္းစာအုပ္သတ္မွတ္ခ်က္အတိုင္းဆိုရင္ေတာ့ သူ႔သက္တမ္းအတြင္း သတ္ရင္ ေသမွာပါပဲ။ မနက္ျဖန္ေသမယ့္လူကို မင္းက သဘက္ခါ ေသရမယ္လို႔ ေရးရင္ေတာ့ ဘယ္ျဖစ္မလဲကြာ"
L ၏ဟိုတယ္ခန္း
Ray Penbar ၏ခ်စ္သူ Misora Naomi ေပ်ာက္ဆံုးေနေၾကာင္း သတင္းရလာသည္။
"ဘယ္သူမဆို သူ႔ခ်စ္သူ ေသသြားတယ္ဆိုရင္ လြမ္းေဆြးၿပီး ရင္ကြဲနာက်မွာပဲ။ သတ္ေသသြားတာမ်ား ျဖစ္မလား"
Matsuda ၏ အေတြးကို
L ကျငင္းလုိက္သည္။
"မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ သူ႔ကို က်ေနာ္သိတယ္။ အရမ္းကို ထက္ျမက္ၿပီး စိတ္ဓာတ္ၾကံ့ခိုင္တဲ့ FBI agent တေယာက္ပဲ။ သတ္ေသဖို႔ေတာ့ စဥ္းစားမွာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ခ်စ္သူကို သတ္သြားတဲ့ Kira ကိုပဲ ရေအာင္ဖမ္းဖို႔ ႀကိဳးစားလိမ့္မယ္။ သူ Ray နဲ႔တူတူ လိုက္လာတယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မသိတာ တခုခုမ်ား သူသိသြားသလား။ အဲလိုသိသြားလို႔မ်ား Kira ကသူ႔ကိုရွင္းလိုက္သလား"
ေျပာၿပီး L ၿငိမ္သက္စြာ စဥ္းစားေနလိုက္သည္။
Light ၏အခန္းတြင္း
Light ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕တြင္ အလုပ္ရႈပ္ေနသည္။
......... တေယာက္ေယာက္မ်ား ငါ့ကြန္ပ်ဴတာကို စစ္ေဆးရင္ ဘာမွ မသကၤာစရာ မေတြ႔ေအာင္ ငါလုပ္ထားရမယ္.......
....... ေသမင္းစာအုပ္ ကိုလည္း လိုအပ္တဲ့ အခ်ိန္တိုင္းအသံုးခ်ႏိုင္ေအာင္ လုပ္ထားရမယ္ ...........
စာရြက္မ်ားကို ျဖဲ၊ ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ ထည့္ခ်ဳပ္၊ သူ႔နာရီ အံ၀ွက္ထဲ ေသးေသးေလးထည့္၊ ဟိုထည့္သည္ထည့္ႏွင့္ လုပ္ေနေတာ့၏။
L ၏ဟိုတယ္ခန္း
..... ဒီတိုင္းပဲ ျဖစ္ရမယ္ ......
L ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္ၿပီ။
"ခုခ်ိန္ကစၿပီး Ray Penbar စံုစမ္းခဲ့တဲ့ လူေတြကိုပဲ က်ေနာ္တို႔ ဆက္စံုစမ္းေတာ့မယ္။ အဲဒီလူေတြကေတာ့ လက္ေထာက္ညႊန္ၾကားေရးမႉး Kitamura (ကီတာမူရာ)နဲ႔ မိသားစု ရယ္၊ ရဲခ်ဳပ္ Yagami နဲ႔မိသားစုရယ္ပဲ"
"ဘာရယ္!"
ရဲခ်ဳပ္ မ်က္လံုးျပဴးသြားေလသည္။
L ကဆက္ေျပာသည္။
"ၿပီးေတာ့ ကင္မရာေတြ၊ အသံဖမ္းစက္ေတြကို အဲဒီ ၂ အိမ္လံုးမွာ တပ္ခ်င္တယ္"
"ဟ.. Ryuzaki မင္း ဘာေျပာေျပာ က်ဳပ္ဂရုမစိုက္ဘူးကြ။ ဒီလိုလုပ္လို႔ ဘယ္ျဖစ္မလဲ။ တေယာက္ေယာက္မ်ား သိသြားလို႔ကေတာ့ လူေတြရဲ႕ လြတ္လပ္စြာေနထိုင္ႏိုင္ခြင့္ကို ခ်ဳိးေဖာက္တယ္ဆိုၿပီး ျပႆနာေတြတက္၊ ေနာက္ဆံုး က်ဳပ္တို႔အားလံုး အလုပ္ထုတ္ခံရမွာေပါ့"
Aizawa ကကန္႔ကြက္၏။
"က်ေနာ္တို႔ ဒီအမႈကို လိုက္ေနတာဟာ အသက္ကိုေတာင္ ရင္းၿပီးလိုက္ေနရတာပဲ။ အလုပ္ကိုရင္းရတာကေတာ့ ျပႆနာ မဟုတ္ဘူးနဲ႔တူတယ္"
L ကမေလွ်ာ့။
"အဲဒီလူေတြထဲမွာ Kira ရိွဖို႔ ဘယ္ေလာက္ေလာက္ ေသခ်ာသလဲ Ryuzaki"
ရဲခ်ဳပ္ကေမးေတာ့
"၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္း.. ဟင့္အင္း ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ေတာ့ ေသခ်ာတယ္"
L ျပန္ေျဖလိုက္သည္။
"ဟာ.. မင္းက ၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲ ေသခ်ာတဲ့ဟာကို ဒီေလာက္ေတာင္ လုပ္မလို႔လား"
Matsuda ကအေမး
ရဲခ်ဳပ္က စိတ္မထိန္းႏိုင္စြာျဖင့္
"ခုခ်ိန္ထိ ငါတို႔မွာ သံသယ ျဖစ္စရာ တေယာက္မွ မရိွခဲ့ဘူး။ အဲဒီေတာ့ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းပဲ ရိွတယ္ဆိုရင္ေတာင္ ငါတို႔ အသည္းအသန္လိုက္ရမွာပဲ။ ငါ့မိသားစုကို သံသယရိွေနတာကို ငါမခံႏိုင္ဘူး။ Ryuzaki မင္းလုပ္ခ်င္တဲ့အတိုင္းလုပ္ပါ။ ေအး.. လုပ္ၿပီဆိုရင္လည္း ေသခ်ာေအာင္ ရိွသမွ် အခန္းအကုန္တပ္။ ေရခ်ဳိးခန္းနဲ႔ အိမ္သာပါ မက်န္ေစနဲ႔"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ရဲခ်ဳပ္။ က်ေနာ္ အဲဒီအတိုင္းလုပ္ဖို႔ စိတ္ကူးထားပါတယ္"
L ကခပ္ေအးေအး ဘေဘာတူေသာ္လည္း
က်န္သူမ်ားကား
"ဟာ .. ရဲခ်ဳပ္ ဘယ္ျဖစ္မလဲ။ အဲေလာက္ႀကီး မလုပ္ပါနဲ႔"
"ဟုတ္ပါတယ္။ ရဲခ်ဳပ္မွာ မိန္းမနဲ႔ သမီးလည္း ရိွေနတာပဲ"
ရဲခ်ဳပ္ေဒါသတႀကီးႏွင့္ လွည့္ကာ ေငါက္လိုက္သည္။
"မင္းတို႔ေကာင္ေတြ ပါးစပ္ပိတ္ထားစမ္း။ ဒါေတြ ငါသိတယ္ကြ။ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ မလုပ္မွေတာ့ ဘာမွ မလုပ္တာနဲ႔ ဘာမွမထူးဘူး။ ငါ့ကို ဆရာ မလုပ္စမ္းနဲ႔"
အေျခအေနကို L မွျဖန္ေျဖေပးေလ၏။
"ရဲခ်ဳပ္လည္း စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ သိပ္မျဖစ္ရေအာင္၊ စံုစမ္းေရးလည္း အဆင္ေျပေအာင္၊ ရဲခ်ဳပ္အိမ္ကို ေစာင့္ၾကည့္ဖို႔ကို က်ေနာ္နဲ႔ ရဲခ်ဳပ္ ၂ ေယာက္ပဲ တာ၀န္ယူပါမယ္။ Watari ခင္ဗ်ာ၊ ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ဒါေတြ တပ္လို႔ရမလဲ"
"မနက္ျဖန္က စၿပီး သူတို႔အိမ္ေတြမွာ လူမရိွတဲ့အခ်ိန္၊ ႀကိဳက္တဲ့အခ်ိန္တပ္လို႔ရတယ္"
ရက္အနည္းငယ္အၾကာ
ေက်ာင္းမွ ျပန္လာေသာ Light သူ႔အခန္းတံခါး အဖြင့္တြင္ တစံုတရာ ခ်ဳိ႕ယြင္းေနၿပီကို သတိထားလိုက္မိသည္။ တံခါးၾကားတြင္ သူညွပ္ခဲ့ေသာ စကၠဴေလးကေတာ့ သူ႔ေနရာတြင္သူရိွေနဆဲ။
"Light ေရ.. အိမ္မွာ ဘယ္သူမွ မရိွဘူးဆိုေတာ့ မင္းနဲ႔ငါ တခုခု ေဆာ့ရေအာင္ကြာ"
Ryuk ကေျပာသည္ကို Light ဘာမွျပန္မေျပာဘဲ ကုတင္ေပၚ လွဲခ်လိုက္သည္။
"ေဟ့ေကာင္ ငါေျပာတာၾကားလား၊ Light"
Light ကားမသိသလိုပင္။ အ၀တ္အစားလဲၿပီး အျပင္ျပန္အထြက္ စကၠဴစကေလးကို တံခါးၾကားျပန္ညွပ္လိုက္သည္။
TV မွၾကည့္ေနသည့္ ရဲခ်ဳပ္ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ L ကိုေျပာမိသည္။
"ဒီေကာင္ ဘယ့္ႏွယ္ ဒီလို လုပ္ေနရတာလဲ။ သူ႔အခန္းထဲမွာ ငါတို႔မျမင္ေစခ်င္တာမ်ားရိွလို႔လား"
"သူ႔အသက္ ၁၇ ႏွစ္ဆိုေတာ့ ဒီအျပဳအမူဟာ ဘာမွေတာ့ မထူးဆန္းပါဘူး။ က်ေနာ္လည္း ဘာေၾကာင့္မွ မဟုတ္ဘဲ ဒါမ်ဳိးလုပ္ခဲ့ဖူးတယ္။ က်ေနာ္တို႔ အရြယ္က ဒီလိုပါပဲ။ ရဲခ်ဳပ္မ်ား က်ေနာ္တို႔ Kira စံုစမ္းေရး အေၾကာင္းေတြ သူနဲ႔ ေျပာျဖစ္ေသးလား"
"မေျပာပါဘူး။ အျပင္လူကို ေပးမသိတဲ့ကိစၥေတြကို က်ဳပ္လံုး၀ က်ဳပ္မိသားစုကို မေျပာဘူး"
လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာေသာ Light ကို Ryuk ကေမးလာသည္။
"ေဟ့ Light၊ မင္း ဒီတိုင္းသာ ငါ့ကို အဖက္မလုပ္ဘဲ ေနမယ္ဆိုရင္ ငါ ေတာ္ေတာ္တင္းလာေတာ့မယ္ေနာ္"
Ryuk ကို မေျဖအားေသး။ Light သူ႔အက်ႌကို သူဟိုလွန္ ဒီလွန္၊ ဟိုစမ္း ဒီစမ္းႏွင့္ လုပ္ေနသည္။
........ ေသခ်ာပါတယ္ ဒီအက်ႌထဲမွာေတာ့ ဘာအသံဖမ္းစက္မွ မတပ္ထားပါဘူး .........
"Light.. မင္း ငါ့ကို စကား ေျပာမလား မေျပာဘူးလား"
"Ryuk က်ဳပ္အိမ္ထဲမွာ အသံဖမ္းစက္ေတြ၊ ကင္မရာေတြ တပ္ထားဖို႔ မ်ားတယ္"
"ဟုတ္ရဲ႕လားကြ။ မင္း တံခါးမွာ ညွပ္ညွပ္ထားခဲ့တဲ့ စကၠဴစေလး ရိွေနသားပဲ"
"အဲဒီ စကၠဴစက အခန္းထဲ လူေတြ၀င္ရင္ သိေအာင္ဆိုတဲ့ပံုစံ ေယာင္ျပ ထားထားတာဗ်။ က်ေနာ္ တကယ္စစ္တာက တံခါး လက္ကိုင္ဗ်"
"ေဟ.. လက္ကိုင္လား"
"တံခါးဖြင့္ရင္ လက္ကိုင္ကို ဟိုးေအာက္ကို ဖိၿပီး ဖြင့္ရတယ္ေလ။ တံခါး ပိတ္သြားရင္ လက္ကိုင္က အလိုလို အေပၚျပန္တက္လာေရာ မဟုတ္လား။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က အျပင္ေရာက္တာနဲ႔ လက္ကိုင္ကို ဖိခ်လို႔ရသေလာက္ နည္းနည္းေတာ့ ျပန္ဖိခ်ခဲ့တယ္ဗ်။ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ ျပန္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္ တံခါးလက္ကိုင္ဟာ က်ေနာ္ထားခဲ့သလို ေအာက္ကေလးစိုက္မေနဘဲ တန္းတန္းေလး ျဖစ္ေနတယ္ဆိုရင္ အထဲကို လူ၀င္ထားဖို႔ ေသခ်ာသေလာက္ေပါ့"
"ဟိုက္ရွားဘား.."
"ဒါေပမယ့္ ဒီတခုထဲနဲ႔ေတာ့ က်ိန္းေသေျပာလို႔ မျဖစ္ဘူးေလ။ အဲေတာ့ ခဲဆံေဘာပင္ထဲက ခဲသားေလးေတြကို သံုးၿပီး စစ္ထားေသးတယ္"
"ေၾသာ္..သိၿပီ သိၿပီ။ မင္း တံခါးၾကားကေန ပတၱာေပၚကို တင္တင္ထားခဲ့တာေလးေတြေပါ့"
"အင္း..ဟုတ္တယ္။ အဲဒါေတြက တံခါးဖြင့္လိုက္ရင္ ကလန္႔လိုက္သလို ျဖစ္ၿပီး က်ဳိးက်သြားတာေပါ့။ ေန႔တိုင္း တခါမွ မက်ဳိးေသးဘူး။ ဒီေန႔က်မွ က်ဳိးေနတာ ေတြ႔ေတာ့တာပဲ"
"မင္း အေဖတို႔ အေမတို႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလားကြ"
"သူတို႔သာဆိုရင္ ဟိုစကၠဴစေလးကို သတိထားမိမွာ မဟုတ္ဘူးဗ်။ အဲဒီစကၠဴစကို က်ေနာ္ ထားခဲ့တဲ့အတိုင္း ျပန္ညွပ္ထားခဲ့လို႔သာ သံသယ ျဖစ္စရာ ျဖစ္သြားတာ"
စာအုပ္ဆိုင္တခုတြင္းသို႔၀င္၍ Light စာအုပ္မ်ား၀ယ္လာေလသည္။
"ဒါနဲ႔ Ryuk ကင္မရာေတြရိွတယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ား ပန္းသီးစားေနရင္ ဘယ္လိုေပၚမလဲ"
"ငါ့ကို သူတို႔က မျမင္ရဘူးဆိုေတာ့ ပန္းသီးက ေလထဲမွာေပါေလာျဖစ္ေနၿပီး တျဖည္းျဖည္း ကိုက္ရာေတြေပၚေပၚလာတာ ေတြ႔ရမွာေပါ့"
"အဲဒါပဲ က်ဳပ္ေျပာခ်င္တာ။ ခင္ဗ်ားက ေသမင္းပဲ။ ငတ္ေသမွာ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေတာ့ အခုအခ်ိန္ကစၿပီး ခင္ဗ်ားကို က်ဳပ္ ပန္းသီးမေကၽြးႏိုင္ေတာ့ဘူး"
ဤတႀကိမ္တြင္ကား မ်က္လံုးအႀကီးအက်ယ္ျပဴးသြားသည္မွာ ေသမင္း Ryuk ျဖစ္ေပေတာ့သည္။
"ဟဟ ေနစမ္းပါဦး Light ရ။ ငါ့အတြက္ ပန္းသီးဆိုတာ...ဘယ္လိုေျပာရမလဲကြာ...မင္းတို႔လူေတြ ေဆးလိပ္ေသာက္သလို၊ အရက္ေသာက္သလို စဲြေနတာကြ။ ပန္းသီးမစားရဘဲ ေနရမယ္ဆိုရင္ ၾကာရင္ငါ ပန္းသီးနာက်လိမ့္မယ္"
"ေကာင္းသဗ်ာ။ အဲဒီအခါက် ခင္ဗ်ားမွာ ဘာေတြျဖစ္မွာလဲ"
"ငါ့ခႏၶာကိုယ္ႀကီး တြန္႔လိမ္လာမယ္ကြ။ ၿပီးေတာ့ ငါမတ္တပ္ရပ္လို႔ မရေတာ့ဘူး၊ ေဇာက္ထိုးႀကီး ကင္းၿမီးေကာက္ေထာင္ ေနရေတာ့မွာ"
"အင္း..ၾကည့္ရ ေတာ္ေတာ္ရုပ္ဆိုးမွာပဲ။ ဒီမွာ Ryuk ရဲ႕။ က်ဳပ္ကလည္း L ကို ေသမင္းေတြ ပန္းသီးပဲစားတယ္ဆိုၿပီး အက်ဥ္းသားေတြနဲ႔ သဲလြန္စေပးထားဖူးတယ္။ မွတ္မိတယ္မဟုတ္လား။ အဲဒီေတာ့ ခင္ဗ်ား ပန္းသီး စားကို စားရမွဆိုရင္ ရိွသမွ် ကင္မရာေတြနဲ႔ အသံဖမ္းစက္ေတြ ဘယ္နားမွာ တပ္ထားတယ္ဆိုတာ ရွာေပေတာ့။ ကံေကာင္းရင္ ခင္ဗ်ား ခိုးစားလို႔ရတဲ့ ကင္မရာ မမိတဲ့ ေနရာတေနရာေလာက္ ေတြ႔ရင္ ေတြ႔မွာေပါ့ဗ်ာ"
"ေအး..ရွာမယ္ကြ။ အားလံုးကို ေတြ႔ေအာင္ရွာပစ္မယ္"
Ryuk အားႀကိဳးမာန္တက္ျဖင့္ Light ကိုပင္မေစာင့္ေတာ့ဘဲ အိမ္ထဲသို႔ ပ်ံ၀ဲ၀င္သြားေလသည္။
No comments:
Post a Comment