စပ္မိစပ္ရာကြိစိကြစ
မူလစာမ်က္နွာ     သရဲအေၾကာင္း     ေဆာ့ဝဲမ်ား      ဟာသမ်ား      ေသမင္းစာအုပ္     နည္းပညာ             ကဗ်ာ                 ဝတၱဳ                 ေဗဒင္        
လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာမိတ္ေဆြမ်ာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစလို့ က်ေနာ္ admin မွ နွစ္သစ္ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ နွစ္သစ္မွာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ၾကပါေစ ေနာက္ေန့လဲ လာလည္ေနာ္ အသစ္အသစ္ ေတြဖန္တီးေဖာ္ျပေပးေနပါတယ္ တစ္ျခားဆိုဒ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္မ်ားလည္းရွိပါတယ္ ပိုင္ရွင္မ်ားကိုလည္း ဒီကေန ခြင့္ေတာင္းလိုက္ပါတယ္

Friday, March 7, 2014

#ေျခသံ#

က်ေနာ္တို႔မိသားစုမွာစုစုေပါင္း၅ဦးအေဖ၊အေမရယ္က်ေနာ္တို႔ညီအကို၃ေယာက္မန္းေလးကတိုက္တခုမွာငွားျဖစ္တယ္။ ၂၀၀၀ခုနွစ္ေလာက္ကပါတိုက္ေလးကေနခ်င္စရာေလးပါဒါနဲ႔အေပၚထပ္မွာက်ေနာ္တို႔ညီအကို၃ေယာက္အိပ္တစ္ေယာက္၁ခန္းေပါ့ေအာက္ထပ္ကေတာ့မိဘနွစ္ပါးေပါ့။မနက္ဆိုအေဖနဲ႔က်ေနာ္ကအလုပ္သြားညီ၂ေယာက္ေက်ာင္းေပါ့ က်န္ခဲ့တာကအေမ။ ဒီလိုနဲ႔ေျပာင္းပီး၃ရက္ေလာက္ေနေတာ့ညစာစားေနတုန္းအေမကေျပာတာ"ကိုေသာင္းဒီအိမ္ကရိုးမွရိုးရဲ႕လား"အေဖက"အင္းးးးဘာျဖစ္လို႔လဲမိန္းမရ"အေမ"ေတာ္တို႔အလုပ္သြားလို႔က်မတစ္ေယာက္ထဲရွိေနရင္အေပၚထပ္လမ္းေလ်ွာက္သံၾကားရတယ္ ေၾကာင္တို႔ႂကြက္တို႔ထင္တာ တက္ၾကည့္ရင္ဘာမွမရွိဘူး"အေဖက"မိန္းမရာမင္းစိတ္ထင္လို႔ေနမွာပါ"က်ေနာ္တို႔လဲအေမကဒီလိုေျပာေတာ့လန္႔တာေပါ့က်ေနာ္က"အေမကဘာေတြေျပာေနမွန္းမသိဘူး"ဒီစကားၾကားပီးထဲကစိတ္ထဲနဲနဲေတာ့လန္႔သြားတာအမွန္။ ဒီလိုနဲ႔ညက်ေတာ့က်ေနာ္အေတာ္နဲ႔အိပ္မရဘူးဒါနဲ႔စာအုပ္ေလးထိုင္ဖတ္ေနတာခဏေနေတာ့က်ေနာ႔အခန္းေရွ႕လမ္းေလ်ွာက္ေနသံ ေအာ္ညီေလးတို႔ေနမွာေပါ့ စာအုပ္ေလးဆက္ဖတ္ေနတာေျခသံကေပ်ာက္မသြားဘူးအခန္းေရွ႕ေခါက္တုန္႔ေခါက္ျပန္ဒါနဲ႔သိခ်င္ေတာ့တခါးထဖြင့္တာဘယ္သူမွမရွိဘူး တခါးပိတ္ေတာ့ျပန္ၾကားေရာဒါနဲ႔အသာထတခါးကိုဝုန္းကနဲဖြင့္ေတာ့အရိပ္လိုလိုျဖဴျဖဴအရာတခုရိပ္ခနဲေတြ႕မိေတာ့ဘာေျပာေကာင္းမလဲျခင္ေထာင္ထဲတန္းဝင္ေစာင္ေခါင္းမူးၿခံဳအိပ္လိုက္တာ။ေနာက္ေန႔အေမတို႔ကိုေျပာျပေတာအေဖက"နင္တို႔သားအမိဘာျဖစ္ေနတာလဲ"ဒါပဲေျပာပီးအျပင္ထြက္သြားတာဒီေတာ့မွညီအငယ္ေကာင္က"အေဖ့ကိုေၾကာက္လို႔သားမေျပာတာဟုတ္တယ္အကိုႀကီးညီေလးလဲပီးခဲ့တဲ့ညကညီေလးအခန္းထဲတေယာက္ေယာက္ရွိေနတာသိတယ္က်ေနာ္ေၾကာက္လြန္းလို႔အသံကိုမထြက္ရဲဘူးေနာက္ပီးဒီအိမ္ေရာက္ထဲကစိတ္ထဲတမ်ိဳးႀကီးဒီေန႔ကစပီးတစ္ေယာက္ထဲအိပ္ေတာ့ဘူးကိုလတ္နဲ႔ပဲအိပ္ေတာ့မယ္ေနာ္ကိုလတ္"အလတ္ေကာင္ကေတာ့ဘာမွမေျပာဘူး။က်ေနာ္တို႔ဘယ္ေလာက္ေျပာေျပာအေဖကေခါင္းမာတယ္ေျပာတဲ့သူပဲအေငါက္ခံထိတာသူကဒါေတြမယံုတာလဲပါတယ္ ၾကာေတာ့က်ေနာ္ပါတစ္ေယာက္ထဲအိပ္ရဲေတာ့ဘူး ညီ၂ေယာက္နဲ႔ေပါင္းအိပ္ေတာ့တာဟုတ္တယ္ညတိုင္းလိုလိုျဖစ္ေနတာက်ေနာ္တို႔လဲေခတ္ပညာတတ္ပါမယံုခ်င္ပါဘူးဒါေပမယ့္ဒီေျခသံၾကားရင္စိတ္ထဲစိမ့္စိမ့္သြားပီးက်က္သီးထထသြားတာ အယံုအၾကည္မရွိတဲ့အေဖတရက္သူေျပာတာသူအိမ္သာသြားတာညတေရးနိုးေပါ့အိမ္သာတခါးလာလာေခါက္တာက်ေနာ္တို႔ထင္လို႔သူလဲအျမန္လုပ္ပီးထြက္ေတာ့ဘယ္သူမွမရွိဘူးဒါနဲ႔အိမ္သာကအထြက္မီးဖိုေခ်ာင္ထဲကပန္းကန္ကိုင္တဲ့အသံၾကားလို႔သြားၾကည့္ေတာ့ဘာမွမရွိဘူးတဲ့သူလဲႂကြက္ထင္တာေပါ့ဒါနဲ႔အခန္းစီျပန္လာေတာ့သူ႔အေနာက္ကေၿခသံလိုက္လာတဲ့အသံၾကားလိုက္ေတာ့သူစိတ္ထဲမယံုပါဘူးဆိုတဲ့သူစိတ္ထဲတမ်ိဳးႀကီးျဖစ္ပီးက်ေနာ္တို႔ေျပာတာဒါေနမွာဆိုပီးသူလဲဒီက်မွလက္ခံလိုက္တာဒီေတာ့မွဒီအိမ္ကေနေျပာင္းဖို႔အေဖုကိုအတင္းဝိုင္းေျပာမွအေဖက"ဒီလကုန္အိမ္ငွားရွာပီးေျပာင္တာေပါ့ငါ့သားေတြလဲေၾကာက္ေနေတာ့"အမွန္ကသားဖခ်င္းမေျပာခ်င္လို႔သူလဲေၾကာက္ေနတာေလ။ ဒီလိုနဲ႔မနက္ဖန္ေျပာင္းေတာ့မွာဆိုေတာ့ဒီေန႔သားအမိေတြတီဗြီထိုင္ၾကည့္ေနတုန္းေလွွခါးကေနဆင္းလာသံတရွက္ရွက္ အေစာႀကီးေနာ္၈နာရီေလာက္ပဲေျခသံကက်ေနာ္နားေရာက္လာလိုက္အေပၚျပန္တက္သြားလိုက္ပီးေတာ့က်ေနာ္တို႔ထိုင္ေနတဲ့အေပၚတည့္တည့္ကေနခုန္တာဗ်ာ ညီအငယ္၂ေကာင္ဆိုတုန္ေနတာေနာက္ေန႔ေျပာင္းမွာသိလို႔နႈတ္ဆက္တာလားမသိဘူးေျခာက္လိုက္တဲ့အေျခာက္အဲဒီေန႔ညကက်ေနာ္တို႔အေပၚထပ္မအိပ္ေတာ့ဘူးသားအမိ၅ေယာက္ျဖစ္သလိုေပါင္းအိပ္တာ ေနာက္ေန႔က်အေစာႀကီးငွားထားတဲ့အိမ္ကိုအျမန္ေျပာင္းရတာ>>>>>>>>>ဒါက်ေနာ္တို႔ႀကံဳဘူးတာပါ######################## သရဲႀကီးkogyi ့

No comments:

Post a Comment