စပ္မိစပ္ရာကြိစိကြစ
မူလစာမ်က္နွာ     သရဲအေၾကာင္း     ေဆာ့ဝဲမ်ား      ဟာသမ်ား      ေသမင္းစာအုပ္     နည္းပညာ             ကဗ်ာ                 ဝတၱဳ                 ေဗဒင္        
လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာမိတ္ေဆြမ်ာ က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစလို့ က်ေနာ္ admin မွ နွစ္သစ္ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ နွစ္သစ္မွာေပ်ာ္ရႊင္နိုင္ၾကပါေစ ေနာက္ေန့လဲ လာလည္ေနာ္ အသစ္အသစ္ ေတြဖန္တီးေဖာ္ျပေပးေနပါတယ္ တစ္ျခားဆိုဒ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္မ်ားလည္းရွိပါတယ္ ပိုင္ရွင္မ်ားကိုလည္း ဒီကေန ခြင့္ေတာင္းလိုက္ပါတယ္

Thursday, March 20, 2014

္ျဖစ္ရပ္မွန္ေလးပါ ။ အားေပးၾကပါအံုး....

ိ က်ေနာ္ ကိုယ္တိုင္ၾကံဳခ့ဲရတ့ဲ အျဖစ္အပ်က္ကေလး တစ္ခုပါ……
က်ေနာ္က အေသာက္အစားတာ မရွိတာဗ် အေလာင္းကစားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ဝါသနာပါတာ …က်ေနာ္တို႔စီက နွမ္းသိမ္းခ်ိန္ဆို နွမ္းပင္ေတြကို ေတာထဲမွာပဲထားျပီး ညဆို သြားေစာင့္ရတယ္ဗ် ……တစ္ေန႔ က်ေနာ္ရယ္ အိမ္က ငွားထားတ့ဲ လူ နွစ္ေယာက္ရယ္ နွမ္းေထာင္ေစာင့္ဖို႔ ဆိုျပီး ညေန မိုးခ်ဳပ္ေတာ့ ယာထဲကိုသြားတာေပါ့ ယာက
ရြာရဲ့ အေနာက္ဘက္မွာရွိေတာ့ သၤခ်ိဳင္းကုန္းကို ျဖတ္ရတယ္ေလ……သၤခ်ိဳင္းကုန္းလြန္ေတာ့ က်ေနာ့ သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ေတြ႔တယ္ဗ် သူက က်ေနာ့ကို "ဟာ မင္းနွမ္းေထာင့္ေစာင့္ သြားမလို႔လား ဒီေန႔ရြာထဲမွာ ဝိုင္းေကာင္းမွာကြ " လို႔ေျပာတယ္ က်ေနာ္လဲ ေသခ်ာလို႔လားကြာဆိုျပီး ျပန္ေမးမိတာေပါ့ "အင္း ေသခ်ာတယ္ ဟိုဘက္ရြာက ေကာင္ေတြလာမွာ " လို႔ေျပာေတာ့ Ok ေကာင္းျပီ ည ငါလာခ့ဲမယ္ ေျပာလိုက္တယ္ အဲဒီလိုနဲ႔ ယာထဲေရာက္ေတာ့ ေလ်ွာက္ပတ္ၾကည့္ မီးေလးဖို ပါလာတ့ဲ နွစ္ေယာက္ကို ခင္ဗ်ားတို႔ သတိဝိရိယနဲ႔ အိပ့္ၾကဗ်ာ က်ေနာ္ ရြာထဲ သြားအုံးမယ္ဗ်ာဆိုျပီး မွာခ့ဲတယ္ က်ေနာ္လဲ ရြာထဲ ျပန္လာခ့ဲတယ္ေပါ့ အဲဒီမွာ အခုန ေျပာတ့ဲ သၤခ်ိဳင္းနားေရာက္ေတာ့ "ရြာထဲ ဖဲသြားရိုက္မလို႔ မဟုတ္လား မင္း အနိုင္ရေအာင္ ငါ ကူညီမယ္ မင္းနိုင္ခ့ဲရင္သာ ငါ့ကို အမဲသား ၁ ပိႆာေကြ်း"လို႔ ဆိုျပီး မိန္းမၾကီးတစ္ေယာက္ လာေျပာတယ္ က်ေနာ္လဲ သရဲမေၾကာက္ဘူးဆိုေပမယ့္ ထိပ္တိုက္ေတြ႔ေတာ့ နဲနဲေတာ့ ေက်ာခ်မ္းသြားတာေပါ့ ခင္ဗ်ား က်ေနာ့ကို နိုင္ေအာင္ ကူညီမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားေျပာတဲ့ အမဲသား ၁ ပိႆာ က်ေနာ္ေကြ်းပါ့မယ္ဗ်ာလို႔ ေျပာတယ္ "ေအး ေကာင္းျပီ ဒီဟာေလး အိပ္ကပ္ထဲ ေဆာင္သြား ဒါေပမယ့္ မနက္ ၄ နာရီ မထိုးခင္ မင္း ဒီအေဆာင္ေလးကို ဒီေနရာ ေရာက္ေအာင္ ျပန္ပို႔ "လို႔ ေျပာတယ္ဗ် က်ေနာ္လဲ အရင္ရက္က ရႈံးထားတာဆိုေတာ့ ဒီေန႔ေတာ့ နိုင္ရခ်ည့္ေသးရဲ့ ဆိုျပီး ေပ်ာ္ေနတာေပါ့ဗ်ာ ဒါနဲ႔ ခက္သြက္သြက္ပဲ ရြာထဲကို ေရာက္လာခ့ဲတယ္
ရြာထဲေရာက္ေတာ့ ဖဲဝိုင္းက စေနျပီေလ ေလးအိမ္ပဲ ေဆာ့ေနက်တာ က်ေနာ္လဲ ဝင္လို႔ရတယ္ မဟုတ္လားေမးေတာ့ ရတယ္ ဆိုတာနဲ႔ စကားလိုက္တာေပါ့ အခုနေျပာလိုက္တ့ဲ မိန္းမေပးတ့ဲ အေဆာင္ေလး ေၾကာင့္ပဲလား က်ေနာ့္ ဖဲကကို ေကာင္းလို႔ လား မသိဘူးဗ်ာ က်ေနာ္ ေတာ္ေတာ္နိုင္ေနျပီ ဒါနဲ႔ လက္မွာပါတ္ထားတ့ဲ နာရီၾကည့္ေတာ့ ၃ နာရီ က်ေနာ္လဲ ၄ နာရီ အေရာက္ျပန္ရမွာ ဆိုေတာ့ က်ေနာ့ေနရာကို လူတစ္ေယာက္ အစားထိုးျပီး က်ေနာ္ ဟာထဲသြားရအုံးမယ္ဆိုျပီး ျပန္ထလာခ့ဲတယ္ သၤခ်ိဳင္းကုန္းေရာက္ေတာ့ ၄ နာရီထိုးဖို႔ ၁၅ မိနစ္လို ေသးတာနဲ႔ ဒီမွာ ခင္ဗ်ားေပးလိုက္တ့ဲ အေဆာင္ က်ေနာ္ ျပန္လာေပးတာ က်ေနာ္နိုင္ခ့ဲတယ္ မနက္ဖန္ညေန ခင္ဗ်ားေတာင္းတ့ဲ အမဲသား ၁ ပိႆာ က်ေနာ္လာေကြ်းမယ္လို႔ ျပန္ေျပာခ့ဲတယ္
အဲဒီမွာ အခုနကမိန္းမၾကီးပဲ "မင္း ကတိတည္ပါေစေနာ္" တ့ဲ က်ေနာ္ကလဲ" စိတ္ခ်ပါဗ် "လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္ အဲဒီလိုနဲ႔ ယာထဲ ျပန္ေရာက္ေတာ့ ဟိုလူနွစ္ေယာက္ နိုးေနတာနဲ႔ သၤခ်ိဳင္းက မိန္းမၾကီးနဲ႔ ေတြ႔ျပီး ဖဲနိုင္လာခ့ဲ ပုံေျပာေတာ့ သူတို႔ေၾကာက္ျပီး ေနာက္ေန႔လိုက္ မအိပ့္ရဲလို႔ ေနာက္ေန႔ က်ေနာ္ ခင္ခင္တို႔နဲ႔ အတူ အိပ့္မွာပါဗ်ာ ဘယ္မွ မသြားေတာ့ ပါဘူးလို႔ ေတာ္ေတာ္ ေျပာ ယူရတယ္။ အခုန မိန္းမၾကီးေျပာတ့ဲ အမဲသား ၁ ပိႆာလဲ က်ေနာ္ သြားေကြ်းခ့ဲပါတယ္ ေနာက္ေတာ့ က်ေနာ့ အေၾကာင္းေတြ ရြာထဲက ဖဲသမားေတြ သိျပီး က်ေနာ္နဲ႔ ဖဲရိုက္ရမွာ ေၾကာက္ေနတယ္ ဗ်ဳိ႕
အမွားပါရင္ ျပင္ဖတ္ေပးေစခ်င္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ

No comments:

Post a Comment